Vitézy: méltatlan Budapesthez a reptéri busz
A BKK volt vezetője szerint tudna mit tenni a közlekedési cég.
A BKK volt vezetője szerint tudna mit tenni a közlekedési cég.
Kétszer annyi ideig lesz lezárva a Lánchíd és az Alagút, mint indokolt lenne, állítja Vitézy Dávid.
A volt BKK-vezér szerint a Fővárosi Önkormányzat nem képviseli az utasok érdekeit, csak a taxislobbit szolgálja ki az áremeléssel.
A MÁV, a Volán és a BKK fölött álló integrált regionális közlekedésszervezőt kellene létrehozni Budapesten és környékén, máshogy már nem megoldhatók a főváros közlekedési gondjai – egyebek mellett erről beszélt Vitézy Dávid, a BKK első vezérigazgatója a Rajk László Szakkollégium által szervezett előadáson kedden.
Zugló vasútállomás és környéke tipikusan egy olyan pont a XIV. kerületben, ahol sok mindent terveztek már, de sosem lett belőle semmi, így pusztul az egész, úgy, ahogy van. Ha egyszer lenne rá tényleges szándék és forrás, modern közlekedési csomóponttá lehetne átépíteni a Thököly út-Hungária körút kereszteződést illetve annak környékét a vasúttal együtt.
A Népszava szerint a főváros milliárdokkal többet költ újabb villamosok beszerzésére a CAF-fal kötött korábbi szerződés opciójának lehívásával, mintha most újra megversenyeztetné a gyártókat. Vitézy Dávid, a BKK volt vezérigazgatója szerint a cikkből kimaradt az, kinek a megrendelésére készült.
Egy szervezet mentő ötlettel állt elő. A többiek nem olyan lelkesek.
A Rákóczi tér és a Harminckettesek tere közt van gond a sínekkel.
Az Uber amerikai taxivállalat 24 ezer vezető nélküli hibrid Volvo XC90-est állít csatasorba.
Az elmúlt években Budapesten meghaladta az élet azt, hogy az utolsó metró 23:35-kor induljon, a belváros ugyanis nem ürül ki fél 12-kor – érvel a Közlekedési Múzeum megbízott igazgatója.
A BKK volt vezérigazgatójának Facebook-oldalát múlt pénteken törték fel hackerek. Vitézy Dávid az oldalt újra használhatja már, de a korábbi posztjai elvesztek.
Vietnami felirat került az oldalára, és eltűnt az összes poszt. Vitézy azt mondja, hackerek törték fel az oldalát, megtette a szükséges lépéseket. Az oldalához nem fér hozzá.
Már nagy nemzetközi építész irodák is bejelentkeztek a Dél-Pest, Csepel és Dél-Buda közé tervezett hídra. A nyomvonal elkerülné az összes sűrűn lakott területet, ez lenne előnye és hátránya is.
Kft.-vé alakította tanácsadó cégét Vitézy Dávid, a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum főigazgatója.
Aki esetleg péntek délután tévedt életében először a BKK Facebook-oldalára, valószínűleg kétszer meggondolja, kifizesse-e a társaságnak akár egy jegy árát is.
Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) volt vezetője örül a Blaha Lujza tér felújításáról szóló javaslatnak. Korábban ő is részt vett egy felújítási terv kidolgozásában, abból a régi tervből viszont most nem valósulna meg minden.
Nem igaz, hogy az új Széll Kálmán tér kopár, növényzet nélküli betonrengeteg lett. De a dús növényzet csak első blikkre jelent barátságos teret – a sivatagra emlékeztethető tér annál riasztóbb, minél több időt töltünk el rajta.
A BKK egykori vezére szerint néhány év alatt leépül a térbe tett 7 milliárd forint.
Egy optimálisabb, alkalmasabb helyszínt keresnek a gyűjteménynek. Ahogy az egyébként az egész világon is van.
A 24.hu szerint hónapok óta ötletelnek a Közlekedési Múzeum koncepciójának átalakításáról, mert lehet, hogy az eddigi gyűjtemény nem fér be az új épületbe, és újabb helyre lehet szükség.